Bralne strategije s Časorisovimi članki

V 7. c razredu je med razrednimi urami zadnje čase kar poučno. Pred prazniki smo si ogledali RECEPT za učinkovito učenje in po pričevanju nekaterih učencev iz razreda, je le ta res učinkovit in je že postal nepogrešljiv način učenja. 

V tem tednu smo se osredotočili na bralne učne strategije, ali na kratko kar BUS. Po uvodni predstavitvi le teh in osvežitev spomina, kaj lahko vse naredimo pred branjem, smo pošteno zavihali rokave in se lotili dela. Naši osrednji besedili sta ponovno bila dva Časorisova članka, meni, kot učiteljici angleškega jezika kar pisana na kožo. To sta bila članka Angleško govoreče države in zanimive razlike v jeziku ter Posebnosti angleško govorečih držav


Učenci so se razdelili v pet skupin, vsaki skupini pa je bilo dodeljeno eno ali obe besedili ter ena izmed bralno učnih strategij. Od ribje kosti do miselnega vzorca pa vse do tehnike postavljanja vprašanj na treh različnih težavnostnih stopnjah. 








Uro smo zaključili s poročanjem o delu posameznih skupin. Veseli me, da so nekateri učenci ugotovili, da jim posamezne strategije res ustrezajo, spet druge ne, kar je seveda tudi pomembno vedeti. 

Upam, da jim bo pri naslednjem učenju delo šlo kaj lažje od rok, vas pa vabimo, da si zgoraj omenjena članka tudi sami preberete. 


Zapisala:

Mojca Kacjan



Ni komentarjev:

Objavite komentar