Tretješolci so spoznavali Francijo in francoski jezik.
Pridružili so se jim tudi četrtošolci pri pouku neobveznega izbirnega predmeta nemščina.
Najprej so s pomočjo slikovnih iztočnih skušali ugotoviti v katero državo potujejo. Seveda smo izbrali takšne tipične namige za Francijo od Napoleona do francoskega buldoga.
Ko so ugotovili, da potujejo v Francijo so spoznali tudi nekaj osnovnih dejstev te države: kje leži, kateri denar uporabljajo, kakšna je njena zastava in katero je njeno glavno mesto.
Ker pa odkrivamo svet preko jezikov, smo se nato posvetili tudi francoskemu jeziku.
Pesmi, filmi, risanke ... vse to nam lahko pomaga pri učenju tujega jezika. Zato smo seveda začeli glasbeno obarvano.
Poslušali smo zgolj nekaj pesmi, učence pa vzpodbudili, da z ogledom nadaljujejo doma.
Dodali smo še nekaj spletnih iger.
Četrtošolci so šli še korak dlje. Razdelili so se v tri skupine in podrobneje spoznali števila do 10, barve in živali. Preizkusili so se v zapisu in izgovorjavi ter si bili na koncu enotni, da je francoščina težek, a lep jezik.
Večjezično so ustvarjali tudi učenci 2., 3., 5. in 6 razreda pod vodstvom učiteljice Urške Lukan. Nastali so naslednji izdelki.
Zapisala: Mojca Kacjan
Gradivo pripravili: Urška Lukan in Mojca Kacjan z učenci
Ni komentarjev:
Objavite komentar