V petek, 22. 4. smo obeležili dan zemlje. Zavedanje, da moramo za ta planet narediti več dobrega, raste že kar nekaj let. Predvsem mladi so tisti, ki nas na to redno opozarjajo.
Na okoljske probleme pa opozarjajo tudi na Časorisu, spletnem časopisu za mlade, kjer so za nas zbrali članke, ankete in kviz na temo okolja in okoljevarstva.
Zato so se učenci 7. c razreda odpravili v računalniško učilnico, kjer so čas namenimi prav tem temam.
Za začetek smo, s pomočjo orodja Mentimeter, izvedli možgansko nevihto na temo Kaj lahko DOBREGA storimo za naš planet. Odzivi učencev so bili naslednji. Nadaljevali smo z vprašalnikom, ki so ga za nas pripravili na Časorisu. Trditve, ki so se tako ali drugače navezovalo na okoljevarstvo, smo označevali kot resnične, niti resnične niti neresnične, neresnične in ne vem.
Nadaljevali smo s prebiranjem člankov na temo okoljevarstva, pri čemer smo utrjevali tudi bralne tehnike. Z uporabo različnih barv so učenci namreč izpisovali naslednje:
Učenci pa so prebirali spodnje članke, k prebiranju pa vabimo tudi vas:
- Recikliranje in ponovna uporaba
- Okolje nam bo morda pomagala očistiti bakterija
- Prepoved slamic za manj plastičnih smeti
- Ogrožene živalske vrste - želve
- Podnebne spremembe ogrožajo polovico vseh otrok na svetu
- Če bi vsak živel, kot živi povprečen Slovenec
- Invest in our planet
Sledilo je poročanje učencev o posameznih prebranih člankih. Seveda so nas posebej zanimale stvari, ki so jih izpisali kot NOVE, ZANIMIVE, ŽE ZNANE in POMEMBNE.
Po poročanju smo ponovno izpolnili vprašalnik, ki so ga za nas pripravili na Časorosu in ugotovili smo, da se marsikateri naš odgovor razlikuje od tistega, ki smo ga oddali prvič.
Sledil je Časorisov kviz na temo okolje in podnebne spremembe. Rešite ga lahko tudi vi in sicer TUKAJ. Vas zanima, kako so se odrezali učenci 7. c razreda? Spodaj si oglejte njihove rezultate.
6 točk so zbrali Luna Maria, Ana, Luka, Lia, Miha in Gal.
5 točk so zbrali Lun, Tim in Neja.
4 točke so zbrali Julija, Lukas, Živa, Erik in Ajda.
2 točki je zbral Jakob.
Zaključili smo ponovno "nevihtno" s pomočjo orodja Mentimeter. Zanimalo me je, kaj je tisto NAJBOLJŠE kar lahko storimo za planet, ob tem pa sem učencem ponudila konkretne rešitve, tokrat v angleščini.
Učenci so največkrat glasovali za odgovor, da bomo naredili največ, če bomo smeti reciklirali ali jih ponovno uporabili. Ni edina pomoč našemu planetu, je pa zagotovo dober začetek.
Naj na tem mestu zaključimo s spodnjo mislijo.
Zapisala:
Mojca Kacjan
Ni komentarjev:
Objavite komentar