Vsakodnevne situacije gluhih in slepih

Rad te imam.

V 9. a razredu smo kulturni dan preživeli zelo aktivno. Učenci so skozi vsakodnevne življenjske situacije spoznavali življenje gluhih in slepih. Čeprav njihovega življenja ne moremo zares spoznati, pa se lahko v določene situacije vsaj skušamo vživeti. Spodaj le nekaj naših utrinkov. 

 Branje z ustnic 

Učenje znakovnega jezika

Tipanje

Tipanje in vonjanje 

Okušanje in vonjanje

Sestavimo sestavljanko in zgradbo iz Lego kock

Urejen videz mi veliko pomeni

Lačna!

Kdor poje in igra, zlo ne misli. 

Urejen videz (2. del)

Rišemo

In še vtisi učencev 9. a?

Všeč mi je bilo, ker sem izvedela veliko novega, v kretnjah sem se naučila prikazat svoje ime ter se naučila Braillovo pisavo. Zelo zanimiv je bil poligon, pri katerem smo imeli zavezane oči in se tako zanašali na druge čute. 

Všeč mi je bilo, da smo na nek način videli, kakšen "pogled" na svet imajo slepi in gluhi. Všeč mi je tudi bilo, da smo delali na pravih življenjskih primerih. 

Všeč mi je bilo, ko smo na sebi imeli slušalke in smo brali z ustnic. 

Zelo všeč mi je bilo to, da smo si dali prevezo na oči in poskusili ugotoviti, kaj držimo v roki. 

Lepo je bilo, ko smo si dali preveze na oči in "videli" kako je slepim. Najboljše je bil poligon za slepe v telovadnici. 

Fajn je bilo branje iz ustnic.

Všeč mi je bilo, ko smo se učili Braillovo pisavo. Poligon je bil zelo zanimiv. 

Všeč mi je bil poligon v telovadnici in ko smo se učili znakovni jezik. 

Všeč mi je bilo, na kakšen način smo spoznavali življenje gluhih in slepih (da smo tudi sami videli, s čim se vsak dan srečujejo). 

Všeč mi je bilo, ko smo poskusili vsakdanje stvari, ki jih delajo slepi in gluhi.





Ni komentarjev:

Objava komentarja