Matematika in angleščina ponovno sodelujeta

Ponovno sva v okviru projekta NA-MA Poti, v katerem naša šola že drugo leto uspešno sodeluje, združili moči učiteljica razrednega pouka, Mateja Stražar ter učiteljica angleškega jezika, Mojca Kacjan. Učencem 5. b razreda sva ponudili malo drugačno ponovitev oziroma utrjevanje tematskega sklopa: DELI CELOTE / FRACTIONS. 


Učenci so tokrat zasedli računalniško učilnico ter najprej na svojih računalnikih poiskali spletnik MAT in ANG v DELIH CELOTE

Njihova prva naloga je nato bila ogled dveh kratkih posnetkov o delih celote v angleščini. 







Nato so v parih odigrali igro s kocko. Števila je bilo potrebno spremeniti v dele celote ter nato ugotoviti kdo je vrgel višje število. 











Aktivnost smo zaključili z najlepšim delom, vsaj po mnenju učencev. S pomočjo računalniških iger so znanje o delih celote ponovili na zabaven in enostaven način. 








In kaj so o takšni učni uri menili učenci?

Ura v računalnici je bila zelo poučna in hkrati zabavna. Najbolj mi je bilo všeč barvanje zastave. Jaz ne bi nič spremenila, ker je bilo tako super.
Klara, 5. b

Ta ura je bila zelo zanimiva zaradi angleških pesmic o matematiki. Všeč so mi bile igre s kocko. Imela sem se lepo.
Ana Marie, 5. b

Ura mi je bila všeč, ker je bilo zabavno. Posnetki so bili dobri in naloge zanimive. Lahko bi bile naloge bolj zahtevne, ampak mi je bilo všeč.
Luka, 5. b

Ta ura mi je bila zelo všeč. Všeč mi je bil način, ki smo ga uporabljali. In igre so bile zelo poučne. Mogoče bi lahko spremenili samo to, da bi uporabljali več angleščine.
Ula, 5. b

Ura je bila odlična, saj smo si še bolj zapomnili snov in bila je zelo poučna. Lahko bi bili malo več časa pri uri in upam, da se še kdaj ponovi.
Lara, 5. b

Ura mi je bila zelo zanimiva. Všeč mi je, ko smo gledali filme in igrali igrice. Spremenil bi, da bi to delali v skupinah. Všeč mi je tudi, da smo vadili.
Tevž, 5. b

Ta ura mi je bila všeč, ker je bila tudi zelo poučna in hkrati zanimiva. Lahko bi tudi več časa igrali in imeli to uro malo dlje.
Nina, 5. b

Ta ura je bila zelo zanimiva. Všeč mi je bilo, da smo pri tej uri skupaj povezali angleščino in matematiko. Želela bi si še, da bi lahko bilo malo več iger tudi v angleščini. Bilo mi je zelo zabavno.
Izabela, 5. b

V računalnici mi je bilo všeč, ker smo matematiko povezali z angleščino. Všeč mi je bilo, da smo igrali računalniške igre iz matematike.
Lovro, 5. b

Ura mi je bila zelo všeč, ker smo delali na računalnikih in se s sošolcem igrali igro, ki je bila zabavna in hkrati poučna. Pri tej uri ne bi ničesar spremenil.
Pavel, 5. b
To uro mi je bilo lepo in zabavno. Najbolj pa sem se zabavala pri igricah. Še bi imela kdaj tako uro in sodelovanje v paru. Uživala sem.
Tajda, 5. b

Ta ura mi je bila zelo všeč, ker smo bili v računalnici. Naloge so bile prelahke. Kot učitelj bi dal težje naloge. Drugače pa mi je bilo všeč.
                                                                                              Gal, 5. b

Bilo je zabavno in zanimivo. Igre so bile zabavne in hkrati poučne. Ker smo združili angleščino in matematiko.
Lara, 5. b

Imel sem se v redu. Najbolj mi je bilo všeč, ko smo igrali igrice. Kot učitelj bi dodal še kakšno igro, drugače pa sem se zabaval.
                Tjaž, 5. b



Rezultat iskanja slik za fractions

Ni komentarjev:

Objava komentarja