Ponovno sva v okviru projekta NA-MA Poti, v katerem naša šola že drugo leto uspešno sodeluje, združili moči učiteljica razrednega pouka, Mateja Stražar ter učiteljica angleškega jezika, Mojca Kacjan. Učencem 5. b razreda sva ponudili malo drugačno ponovitev oziroma utrjevanje tematskega sklopa: DELI CELOTE / FRACTIONS.
Učenci so tokrat zasedli računalniško učilnico ter najprej na svojih računalnikih poiskali spletnik MAT in ANG v DELIH CELOTE.
Njihova prva naloga je nato bila ogled dveh kratkih posnetkov o delih celote v angleščini.
Nato so v parih odigrali igro s kocko. Števila je bilo potrebno spremeniti v dele celote ter nato ugotoviti kdo je vrgel višje število.
Aktivnost smo zaključili z najlepšim delom, vsaj po mnenju učencev. S pomočjo računalniških iger so znanje o delih celote ponovili na zabaven in enostaven način.
In kaj so o takšni učni uri menili učenci?
Ura v računalnici je bila zelo poučna in hkrati zabavna.
Najbolj mi je bilo všeč barvanje zastave. Jaz ne bi nič spremenila, ker je bilo
tako super.
Klara, 5. b
Ta ura je bila zelo zanimiva zaradi angleških pesmic o
matematiki. Všeč so mi bile igre s kocko. Imela sem se lepo.
Ana Marie, 5. b
Ura mi je bila všeč, ker je bilo zabavno. Posnetki so bili
dobri in naloge zanimive. Lahko bi bile naloge bolj zahtevne, ampak mi je bilo
všeč.
Luka, 5. b
Ta ura mi je bila zelo všeč. Všeč mi je bil način, ki smo ga
uporabljali. In igre so bile zelo poučne. Mogoče bi lahko spremenili samo to,
da bi uporabljali več angleščine.
Ula, 5. b
Ura je bila odlična, saj smo si še bolj zapomnili snov in
bila je zelo poučna. Lahko bi bili malo več časa pri uri in upam, da se še kdaj
ponovi.
Lara, 5. b
Ura mi je bila zelo zanimiva. Všeč mi je, ko smo gledali
filme in igrali igrice. Spremenil bi, da bi to delali v skupinah. Všeč mi je
tudi, da smo vadili.
Tevž, 5. b
Ta ura mi je bila všeč, ker je bila tudi zelo poučna in
hkrati zanimiva. Lahko bi tudi več časa igrali in imeli to uro malo dlje.
Nina, 5. b
Ta ura je bila zelo zanimiva. Všeč mi je bilo, da smo pri
tej uri skupaj povezali angleščino in matematiko. Želela bi si še, da bi lahko
bilo malo več iger tudi v angleščini. Bilo mi je zelo zabavno.
Izabela, 5. b
V računalnici mi je bilo všeč, ker smo matematiko povezali z
angleščino. Všeč mi je bilo, da smo igrali računalniške igre iz matematike.
Lovro, 5. b
Ura mi je bila zelo všeč, ker smo delali na računalnikih in
se s sošolcem igrali igro, ki je bila zabavna in hkrati poučna. Pri tej uri ne
bi ničesar spremenil.
Pavel, 5. b
To uro mi je bilo lepo in zabavno. Najbolj pa sem se
zabavala pri igricah. Še bi imela kdaj tako uro in sodelovanje v paru. Uživala
sem.
Tajda, 5. b
Ta ura mi je bila zelo všeč, ker smo bili v računalnici.
Naloge so bile prelahke. Kot učitelj bi dal težje naloge. Drugače pa mi je bilo
všeč.
Gal,
5. b
Bilo je zabavno in zanimivo. Igre so bile zabavne in hkrati
poučne. Ker smo združili angleščino in matematiko.
Lara, 5. b
Imel sem se v redu. Najbolj mi je bilo všeč, ko smo igrali
igrice. Kot učitelj bi dodal še kakšno igro, drugače pa sem se zabaval.
Tjaž, 5. b
Učenci so tokrat zasedli računalniško učilnico ter najprej na svojih računalnikih poiskali spletnik MAT in ANG v DELIH CELOTE.
Njihova prva naloga je nato bila ogled dveh kratkih posnetkov o delih celote v angleščini.
Nato so v parih odigrali igro s kocko. Števila je bilo potrebno spremeniti v dele celote ter nato ugotoviti kdo je vrgel višje število.
Aktivnost smo zaključili z najlepšim delom, vsaj po mnenju učencev. S pomočjo računalniških iger so znanje o delih celote ponovili na zabaven in enostaven način.
In kaj so o takšni učni uri menili učenci?
Ura v računalnici je bila zelo poučna in hkrati zabavna.
Najbolj mi je bilo všeč barvanje zastave. Jaz ne bi nič spremenila, ker je bilo
tako super.
Klara, 5. b
Ta ura je bila zelo zanimiva zaradi angleških pesmic o
matematiki. Všeč so mi bile igre s kocko. Imela sem se lepo.
Ana Marie, 5. b
Ura mi je bila všeč, ker je bilo zabavno. Posnetki so bili
dobri in naloge zanimive. Lahko bi bile naloge bolj zahtevne, ampak mi je bilo
všeč.
Luka, 5. b
Ta ura mi je bila zelo všeč. Všeč mi je bil način, ki smo ga
uporabljali. In igre so bile zelo poučne. Mogoče bi lahko spremenili samo to,
da bi uporabljali več angleščine.
Ula, 5. b
Ura je bila odlična, saj smo si še bolj zapomnili snov in
bila je zelo poučna. Lahko bi bili malo več časa pri uri in upam, da se še kdaj
ponovi.
Lara, 5. b
Ura mi je bila zelo zanimiva. Všeč mi je, ko smo gledali
filme in igrali igrice. Spremenil bi, da bi to delali v skupinah. Všeč mi je
tudi, da smo vadili.
Tevž, 5. b
Ta ura mi je bila všeč, ker je bila tudi zelo poučna in
hkrati zanimiva. Lahko bi tudi več časa igrali in imeli to uro malo dlje.
Nina, 5. b
Ta ura je bila zelo zanimiva. Všeč mi je bilo, da smo pri
tej uri skupaj povezali angleščino in matematiko. Želela bi si še, da bi lahko
bilo malo več iger tudi v angleščini. Bilo mi je zelo zabavno.
Izabela, 5. b
V računalnici mi je bilo všeč, ker smo matematiko povezali z
angleščino. Všeč mi je bilo, da smo igrali računalniške igre iz matematike.
Lovro, 5. b
Ura mi je bila zelo všeč, ker smo delali na računalnikih in
se s sošolcem igrali igro, ki je bila zabavna in hkrati poučna. Pri tej uri ne
bi ničesar spremenil.
Pavel, 5. b
To uro mi je bilo lepo in zabavno. Najbolj pa sem se
zabavala pri igricah. Še bi imela kdaj tako uro in sodelovanje v paru. Uživala
sem.
Tajda, 5. b
Ta ura mi je bila zelo všeč, ker smo bili v računalnici.
Naloge so bile prelahke. Kot učitelj bi dal težje naloge. Drugače pa mi je bilo
všeč.
Gal,
5. b
Bilo je zabavno in zanimivo. Igre so bile zabavne in hkrati
poučne. Ker smo združili angleščino in matematiko.
Lara, 5. b
Imel sem se v redu. Najbolj mi je bilo všeč, ko smo igrali
igrice. Kot učitelj bi dodal še kakšno igro, drugače pa sem se zabaval.
Tjaž, 5. b
Ni komentarjev:
Objavite komentar