Šestošolci so spoznavali Španijo in španski jezik.
Pridružili so se jim tudi devetošolci pri pouku obveznega izbirnega predmeta nemščina.
Najprej so s pomočjo slikovnih iztočnih skušali ugotoviti v katero državo potujejo. Seveda smo izbrali takšne tipične namige za Španijo od Flamenka do teka pred biki v Pamploni.
Ko so ugotovili, da potujejo v Španijo so spoznali tudi nekaj osnovnih dejstev te države: kje leži in katero je njeno glavno mesto, kateri denar uporabljajo, kakšna je njena zastava, njeno abecedo in črke, ki jih mi ne poznamo ter osnovno predstavitev v španščini z vprašanjem, ali kaj od zapisanega razumejo (ob podpori posnetka iz prevajalnika).
Delovni list, ki so ga ob tem reševali, bodo vstavili v Evropski jezikovni listovnik, ki ga dopolnjujejo do 9. razreda.
Ker pa odkrivamo svet preko jezikov, smo se nato posvetili tudi španskemu jeziku.
Poslušali smo pesmi in ker jih učenci po večini zelo dobro poznajo smo zraven tudi nekoliko zapeli (kolikor smo pač znali 😀).
Dodali smo še nekaj spletnih iger.
Vabimo vas, da jih zaigrate tudi vi.
V 6. c razredu smo odkrivanje sveta preko jezikov zaokrožili z jezikovnim združevanjem in se v več jezikih naučili, kako bi nekomu zaželeli, da bi bil srečen. Torej, ne pozabite: Don't worry, be happy"!
Učenci 2., 3., 5. in 6. a razreda so bili z učiteljico Urško Lukan prav tako zelo ustvarjalni. Vabljeni, da si ogledate tudi njihove izdelke.
Katarina, Maruša, Inaja, Julija K., Lana, Sofia, Julija Z. in Neja, vse učenke 6. b razreda, so ustvarjale tudi v prostem času. V različnih jezikih so zapisale PRIJATELJI, VERJEMI VASE in MOJE IME JE. Vabljeni, da si ogledate njihove večjezične kreacije.
Zapisala: Mojca Kacjan
Gradivo pripravile: Urška Lukan, Lučka Rančigaj in Mojca Kacjan z učenci
Ni komentarjev:
Objavite komentar