Osmošolci so spoznavali Nizozemsko in nizozemski jezik.
Pridružili so se jim tudi sedmošolci pri pouku obveznega izbirnega predmeta nemščina.
Najprej so s pomočjo slikovnih iztočnih skušali ugotoviti v katero državo potujejo. Seveda smo izbrali takšne tipične namige za Nizozemsko od znamenitih svetilnikov, sirove tržnice, piva Heiniken in Ane Frank.
Od mlinov na veter, tulipanov in kraljeve družine do znamenitih lesenih cokel.
Ko so ugotovili, da potujejo na Nizozemsko so spoznali tudi nekaj osnovnih dejstev te države: kje leži in katero je njeno glavno mesto, kateri denar uporabljajo ter kakšna je njena zastava. Posebno pozornost smo namenili besedam iz črk abecede in njihovi povezanosti bodisi z angleškim ali nemškim jezikom. Spoznali so tudi osnovno predstavitev v nizozemščini z vprašanjem, ali kaj od zapisanega razumejo (ob podpori posnetka iz prevajalnika).
Delovni list, ki so ga ob tem reševali, bodo vstavili v Evropski jezikovni listovnik, ki ga dopolnjujejo do 9. razreda.
Ker pa odkrivamo svet preko jezikov, smo se nato posvetili tudi nizozemskemu jeziku.
Pesmi, filmi, risanke ... vse to nam lahko pomaga pri učenju tujega jezika. Zato smo seveda začeli glasbeno obarvano. Učenci so ob spoznavanju nizozemske glasbe posebno pozornost namenjali prav jeziku.
Poslušali smo pesmi in se pri nekaterih (predvsem predstavnikih za tekmovanje Eurosong) kar prešerno nasmejali 😁.
Dodali smo še nekaj spletnih iger.
Vabimo vas, da jih zaigrate tudi vi.
Odkrivanje sveta preko jezikov smo zaokrožili z večjezičnostjo. Zamislite si jezikovno raziskovanje in iskanje prevodov svoje izbrane besede tudi v druge jezike ...
Nastali so naslednji izdelki.
PS: filmčke smo pripravljali v petek, 6. šolsko uro. Koncentracija več ni bila najboljša. Kljub temu smo se odločili, da filmčkov nič ne popravimo, ampak vam pokažemo ves smeh in zagate :-)
Zapisala: Mojca Kacjan
Gradivo pripravili: Lučka Rančigaj in Mojca Kacjan z učenci
Ni komentarjev:
Objavite komentar