Raziskujem Polzelo
Učenci 6. razreda so v okviru kulturnega dne na poti do občinske knjižnice počeli prav to: raziskovali svoj domači kraj in ob tem ugotavljali, ali je prijazen do slepih in slabovidnih.
S pomočjo zemljevida so se odpravili na pot in ob tem označevali, kaj na poti je prilagojeno slepim in slabovidnim osebam in kaj ne.
Pot jih je najprej odpeljala do bankomata ob trgovini Tuš, kjer so naleteli na prvo težavo. Tipke namreč niso opremljene z brajico, kar slepim osebam zagotovo oteži dvig denarja na bankomatu.
Pot so nadaljevali do novo urejenega prehoda za pešce, kjer je postavljen tudi ležeči policaj. Prehod je za slepe zelo dobro opremljen, saj je narebrana podlaga pokazatelj začetka in konca prehoda za pešce.
Na poti iz knjižnice so se ustavili v lekarni, kjer so jim prijazne farmacevtke razložile delo z zdravili in kako so zdravila opremljena z brajico.
Proti šoli so učenci opazili tudi prehod za pešce, ki je nesemaforiziran in popolnoma neprilagojen slepim in slabovidnim osebam, ubrali pa pot do semaforiziranega prehoda za pešce, ki je slepim osebam zelo dobro prilagojen predvsem z zvočnim signalom.
Ni komentarjev:
Objavite komentar