Money, money, money, must be funny, in the rich man's world

Priznam, to ni objava, ki bi nastala pri pouku angleškega jezika, a ko pomislim na to, kaj smo delali, mi po glavi roji le ta pesem ...


Pri pouku nemškega jezika v 6. razredu se namreč pogovarjamo o denarju. Lahko bi celo rekli, da se gremo finančno pismenost, a na malce drugačen, igriv način. 

Najprej smo spoznali nekaj nemških besed v povezavi z denarjem in se preizkusili tudi v spletnem kvizu Kahoot. Od bankovcev, kovancev, trezorja, kreditne kartice do banke in hranilnika. Vse je bilo tako ali drugače povezano z denarjem. 

Ker pa za nas ni meja, smo želeli spoznati različne valute širom sveta ter jih poimenovati v nemščini in prepoznati na sliki. Bi znali različne valute, države in bankovce povezati tudi vi?



6-šolci so se ob tem več kot odlično izkazali. A ostal je še en misterij z oznako ฿

Večkrat rečem, da sem glede novitet ostala v prejšnjem stoletju. In tudi to je ena izmed stvari, ki nikako ni dohitela mojega dojemanja sveta, zato pa se nanj odlično spoznajo nekateri učenci, a vsi ne. "Kaj so to Bitcoini?", je rekla Tamara. Odgovor nam je ponovno ponudil Časoris s svojim člankom Največji rop v zgodovini Slovenije, toda ukradli so valuto bitcoin, ne evrov.  Tudi tukaj smo se pogovorili o verodostojnosti informacij ter kako iskati argumente, ki verodostojnost potrjujejo. 



A razprava o denarju že hiti naprej. Seveda se ponovno posvetimo nemščini in kako v tem jeziku preberemo znesek oziroma ceno izdelka. Sedaj plačujemo z evri, zato je seveda prav, da prepoznamo tudi te. Ker so bankovci po vseh državah enaki, se tokrat posvetimo kovancem. Ponovno iščemo pare med državo in ustreznim kovancem. Jih najdete tudi vi?



Zapisala:

Mojca Kacjan, prof. 

 



Ni komentarjev:

Objavite komentar