Od pravic otrok do Romea in Julije s Časorisovo podporo

Počasi se približujejo državnozborske volitve. Pa boste rekli, ja pa kaj ima to opraviti s poukom angleščine na osnovni šoli Polzela. Če učiteljico zanima en kup stvari in želi z znanjem opremiti tudi svoje učence, potem imajo volitve in naš pouk veliko skupnega. 

vir: casoris.si

V mesecu aprilu smo pričeli še intenzivnejše sodelovati s spletnim časopisom za mlade, Časorisom. V zadnjih nekaj tednih prav ta spletni časopis ponuja niz člankov, ki govorijo o tem, koliko bodo naše politične stranke naredile za otroke, če bodo izvoljene v državni zbor. 

Tako smo torej pri pouku angleščine najprej pregledali že objavljene odgovore strank na štiri vprašanja: 

Kaj bo prva stvar, ki jo boste naredili za otroke, če boste izvoljeni v državni zbor?
Kaj bo prva stvar, ki jo boste naredili za otroke, če boste dobili mesto v vladi? 
Na katero družbeno pomembno temo se boste osredotočili v naslednjem mandatu?
Z eno besedo povejte, za kaj se zavzema vaša stranka?

Vse se lepo sliši, so zaključili moji učenci. A to za nas še ni bilo dovolj. Raziskali smo pravice otrok in se pogovarjali o tem, ali so jim katere že kdaj bile kršene. 


Ob pregledu vseh zgoraj zapisanih pravic smo izpostavili eno, kjer nam je spletni časopis za Mlade, Časoris, ponovno stopil naproti. Pravica do znanja in informacij ni le naš privilegij, ampak tudi pravica. A ob poplavi informacij, ki jih dobimo vsak dan, moramo znati ločiti tudi med verodostojnimi in lažnimi novicami. 

Kako prepoznati predvsem lažne novice, o tem bomo pri pouku še govorili. Tokrat smo se ustavili pri načinu, kje iskati dokaze, da je neka informacija verodostojna. 

Izbrala sem Časorisov članek Ves svet je Shakespeare, ki ga je urednica spletnega časopisa zapisala že leta 2016. Po branju smo razvili pogovor, ki se je nanašal predvsem na naslednja vprašanja: 


Tako smo počasi zavili še na zadnji del naše poti. Posvetili smo se Shakespearovi najbolj znani drami Romeo in Julija. Skupaj smo najprej oblikovali kratko obnovo zgodbe v slovenščini in priznati moram, da so učenci 7. c razreda poznali kar nekaj dogodkov v zgodbi. Nato smo si kratko obnovo zgodbe ogledali še v angleščini.  


Ker pa smo pred kratkim zaključili s spoznavanjem navadnega preteklika v angleščini, smo na tej točki svoje znanje združili z zgodbo in rešili TOLE nalogo. 

Nauk zgodbe: Vse se da povezati, če se le hoče. 


Zapisala: 

Mojca Kacjan, prof. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar