Italija in italijanski jezik

Drugošolci so spoznavali Italijo in italijanski jezikPridružili so se jim tudi drugošolci in tretješolci na podružnični šoli, četrtošolci na matični šoli ter petošolci pri pouku neobveznega izbirnega predmeta nemščina. 


Najprej so s pomočjo slikovnih iztočnih skušali ugotoviti v katero državo potujejo. Seveda smo izbrali takšne tipične namige za Italijo od pizze do testenin. 


Od poševnega stolpa do starega "fička". 

Ko so ugotovili, da potujejo v Italijo so spoznali tudi nekaj osnovnih dejstev te države: kje leži, kateri denar uporabljajo, kakšna je njena zastava in katero je njeno glavno mesto. 



Delovni list, ki so ga ob tem reševali, bodo vstavili v Evropski jezikovni listovnik, ki ga dopolnjujejo do 9. razreda. 

Ker pa odkrivamo svet preko jezikov, smo se nato posvetili tudi italijanskemu jeziku. 


Pesmi, filmi, risanke ... vse to nam lahko pomaga pri učenju tujega jezika. Zato smo seveda začeli glasbeno obarvano. 


Pogledali smo si le prvi del posnetka in se skušali naučiti italijanskih besed za pohištvo. Kljub temu smo učence vzpodbudili, da z ogledom nadaljujejo doma.  

Dodali smo še nekaj spletnih iger.


Vabimo vas, da jih zaigrate tudi vi.


Odkrivanje sveta preko jezikov smo zaokrožili z jezikovnim združevanjem. Učenci 2. a in 2. b razreda so drug drugemu postavili nalogo iskanja parov med besedo HVALA in PROSIM v različnih jezikih. 






Učenci na podružnični šoli so bili nad italijanščino tako navdušeni, da so se najprej naučili italijanska števila.


Petošolci so pri izbirnem predmetu nemščina svoje jezikovno popotovanje zaključili večjezično. Besedo po izbiri so s pomočjo prevajalnika prevedli v svoje najljubše tuje jezike. Nastali so naslednji izdelki. 


Učenci drugega, tretjega, petega in šestega razreda so z učiteljico Urško Lukan prav tako ustvarjali v tujih jezikih. Nastali so naslednji izdelki. 



Zapisala: Mojca Kacjan
Gradivo pripravile: Mateja Breznik, Urška Lukan, Lea Gunc in Mojca Kacjan z učenci   

Ni komentarjev:

Objava komentarja