sreda, 7. oktober 2020

26. 9. - Evropski in svetovni dan jezikov

   Praznujemo EVROPSKI DAN JEZIKOV

pod naslovom Odkrivaj svet preko jezikov




Ob letošnjem evropskem dnevu jezikov smo izvedli aktivnosti, skozi katere so učenci spoznavali države in njihove jezike ter tako spoznavali svet tudi preko meja naše države. Aktivnostim pri pouku angleščine in nemščine so se pridružile tudi učiteljice slovenščine in glasbene umetnosti. Učenci so z veseljem sprejemali nova znanja, kar zagotovo kažejo tudi njihovi izdelki in mnenja. 


Vsakemu razredu je bila dodeljena država in aktivnosti, ki so pripomogle k boljšemu poznavanju te države in njenega jezika.


Učenci od 4. do 9. razreda so aktivnosti izpeljali tudi pri izbirnem predmetu nemščina, kjer so spoznali še druge države. 


V drugem delu pa so se vsi učenci posvetili večjezičnosti in delu z jeziki, ki jih zanimajo. 

Za začetek ...

V nadaljevanju prikaz primerov večjezičnosti.



K boljšemu poznavanju jezikov pripomorejo tudi kvizi in raziskovanje. Oba načina smo prav tako vključili v naše dogajanje. 


Kviz? Ja, prosim. 
(primeri kvizov, ki smo jih izpeljali pri pouku)





Izdelke učencev si lahko ogledate pri posameznih državah, spodaj pa dodajamo mnenja nekaterih učencev o letošnjem dogajanju ob Evropskem dnevu jezikov. 

Spoznavanje Francije mi je bilo zelo zanimivo. Spoznala sem veliko novih besed. Všeč mi je bilo, ko smo reševali liste in naloge na spletu. Zabavno mi je bilo tudi, ko smo se posneli z besedami. Skratka vse mi je bilo všeč. Nina, 4. b

Te ure, ko smo spoznavali jezike so se mi zdele super. Zelo super se mi zdi, ker smo spoznali kar nekaj besed še v drugih jezikih. Bilo je tudi nekaj smeha. Larisa, 5. a

Dejavnosti v času evropskega dneva jezikov so mi bile všeč, še posebej raziskovanje po spletu, ko smo v google translate ugotavljali, kako se v različnih jezikih napiše in izgovori frazo "be happy"! Dejavnosti so bile zabavne. Sofia, 6. c

Za evropski dan jezikov je bil pouk angleščine še posebej zanimiv. Bilo je zanimivo in zabavno, ker smo spoznavali Španijo. Ob tem smo se naučili, da je glavno mesto Španije Madrid in da tam tako kot pri nas uporabljamo evre. Ure, ki smo jih namenili evropskemu dnevu jezikov so mi bile zelo všeč. Živa, 6. c 

Ure kitajščine so se mi zdele dobre. Bilo je zanimivo ampak ne preprosto, ker je kitajščina težek jezik. Šli smo na spletno stran in igrali spomin iz kitajskega jezika ter še preostale igre. Pogledali smo tudi kakšne vrste denarja imajo. Anže, 9. c

Pri angleščini smo si vzeli dve uri in obravnavali kitajsko in njen jezik. Všeč mi je bilo, ko smo pisali svoja imena v njihovih pismenkah. Zanimivo je, da nimajo vseh socialnih omrežij, na primer Facebook je tam prepovedan. Imajo pa seveda svoja socialna omrežja. Ula, 9. c

Zapisala: Mojca Kacjan z učenci 

Ni komentarjev:

Objavite komentar